Wartości
  • SSL Bezpieczne zakupy

  • 14 dni na zwrot towaru

  • Szybka wysyłka

  • korzystne ceny

  • sprawdzona jakość

Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:


1.
FORMULARZ ZWROTU / REKLAMACJI
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. 

Pobierz formularz

 2. ODESŁANIE PRODUKTU

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. WYSYŁKA
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

MAMAI Kamila Łabędzka
ul. Liliowa 2
95-006 Bukowiec

Sklep Internetowy www.mamai.com.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

Rzeczy przecenione i z wyprzedaży , nie podlegają zwrotowi a wymianie na dowolnie wybraną rzecz z oferty sklepu , w przeciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki do klienta

ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:  MAMAI Kamila Łabędzka ul. Liliowa 2 95-006 Bukowiec Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl